menu
  • gratis thuisbezorgd in NL vanaf 50,-

  • thuis binnen 2 werkdagen

menu

categorieën

over D&P parfum

bekijk alle klantenservice pagina's

Bestellen en ontvangen

Heb je een vraag? We helpen je graag! Vragen die we regelmatig ontvangen hebben we al voor je beantwoord. Kun je jouw antwoord niet vinden, neem dan contact met ons op. Onze experts helpen je graag!

 

  • wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    • We doen er alles om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, dan brengen je daarvan op de hoogte.

  • hoe snel ontvang ik een bestelling?

    • We weten dat je zo snel mogelijk wilt genieten van je favoriete geuren. Daarom doen we er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Artikelen die direct op voorraad zijn én op werkdagen voor 16:00 uur zijn besteld, verzenden we dezelfde dag.

      Heb je gekozen om je bestelling in de winkel zelf op te halen? Dit is vanaf de volgende werkdag mogelijk! Bekijk onze openingstijden om niet voor verrassingen te komen te staan.

      Heb je een afleveradres buiten Nederland? Dan is je artikel langer onderweg.

  • welke bezorgopties kan ik kiezen?

    • Standaardbezorging: gratis vanaf €50.- en anders €6.75 voor Nederland. Voor België en Duitsland gelden andere tarieven.

      Al onze artikelen kun je bestellen met de volgende opties:
      • bezorging op je thuisadres of een ander adres (gratis vanaf €50,- anders €6,75)
      • ophalen in store (gratis)

  • is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging ontvangen?

    • Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt!

      Als je meer dan 60 minuten geleden hebt besteld en je hebt geen bevestiging ontvangen én er staat ook niets in je account, neem dan contact op met onze klantenservice. Je kunt ons telefonisch bereiken of een chat starten met één van onze experts.

      Mocht er geld afgeschreven zijn, dan betalen we je netjes automatisch terug.

  • hoe bestel ik iets bij D&P Parfum Enschede?

    • In 3 eenvoudige stappen is jouw bestelling geplaatst:

      1. Voeg een artikel toe aan je winkelmandje en ga naar bestellen
      2. Controleer en regel je bestelling. Denk aan de bezorging, betaalmethode en adresgegevens.
      3. Rond af door te betalen.

  • hoe wijzig ik mijn bestelling?

    • Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

klantenservice