Klantenservice
Heb je een vraag? We helpen je graag! Vragen die we regelmatig ontvangen
hebben we al voor je beantwoord. Kun je jouw antwoord niet
vinden, neem dan contact met ons op.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
We weten dat je zo snel mogelijk wilt genieten van je favoriete geuren. Daarom doen we er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Artikelen die direct op voorraad zijn én op werkdagen voor 16:00 uur zijn besteld, verzenden we dezelfde dag.
Heb je gekozen om je bestelling in de winkel zelf op te halen? Dit is vanaf de volgende werkdag mogelijk! Bekijk onze openingstijden om niet voor verrassingen te komen te staan.
Heb je een afleveradres buiten Nederland? Dan is je artikel langer onderweg.
Welke code komt overeen met mijn favoriete geur?
Welke code komt overeen met mijn favoriete geur?
Onze geuren zijn geïnspireerd door luxe merken. Elke geur heeft zijn eigen unieke code. Je kunt zoeken naar je favoriete geur of start een chat met een van onze experts.
Zij zullen je zo spoedig mogelijk helpen met het vinden van je favoriete geuren. Ook kun je onze shop bezoeken aan de Klanderij 45 in Enschede.
Kan ik mijn artikel retourneren?
Kan ik mijn artikel retourneren?
Wij bieden geen retour aan op bestellingen. Heb je toch iets waar je niet tevreden mee bent, neem dan contact met ons op zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen.
Met welke betaalmethodes kan ik afrekenen?
Met welke betaalmethodes kan ik afrekenen?
We accepteren diverse betaalmethoden om je winkelervaring zo gemakkelijk mogelijk te maken. Je kunt bij ons betalen met creditcard (Visa, Mastercard, American Express), PayPal, iDEAL en, in sommige regio’s, ook met Apple Pay of Google Pay.
Je betaling wordt tijdens het afrekenen altijd veilig en beschermd verwerkt.
Kan ik ook buiten Nederland bestellen?
Kan ik ook buiten Nederland bestellen?
Ja, het is mogelijk om buiten Nederland te bestellen! Op dit moment verzenden wij ook naar België, Duitsland, Frankrijk, Denemarken, Finland, Oostenrijk en het Verenigd Koninkrijk.
Woon je in een ander land? Neem dan gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Ik heb geen bevestiging ontvangen?
Ik heb geen bevestiging ontvangen?
Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt!
Als je meer dan 60 minuten geleden hebt besteld en je hebt geen bevestiging ontvangen én er staat ook niets in je account, neem dan contact op met onze klantenservice. Je kunt ons telefonisch bereiken of een chat starten met één van onze experts.
Mocht er geld afgeschreven zijn, dan betalen we je netjes automatisch terug.
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen. Wil je wat anders wijzigen, wij denken graag met je mee.
Kan ik contact betalen?
Kan ik contact betalen?
Je kunt alleen in onze winkel in Enschede met contant geld betalen. Je kunt hiervoor kiezen om je bestelling in onze winkel op te halen. Vervolgens kun je je bestelling ophalen en betalen met contant geld.
Wat zijn de openingstijden?
Wat zijn de openingstijden?
Wij zijn bereikbaar via telefoon, e-mail en chat tijdens de volgende openingstijden:
Ma: 12:00 – 17:00
Di: 12:00 – 17:00
Wo: 12:00 – 17:00
Do: 12:00 – 20:00
Vr: 12:00 – 17:00
Za: 12:00 – 17:00
Zo: 12:00 – 17:00